راه اندازی کسب و کار به وسیله دستگاه سبزی خردکن صنعتی

راه اندازی کسب و کار به وسیله دستگاه سبزی خردکن صنعتی

راه اندازی کسب و کار به وسیله دستگاه سبزی خردکن صنعتی یکی از آن مواردی می‌باشد که بسیاری افراد به آن فکر نمی‌کنند و یا آن را راه درستی برای کسب درآمد نمی‌دانند. ما در این مقاله قصد داریم راه اندازی کسب و کار به وسیله دستگاه سبزی خردکن صنعتی را به شما معرفی کرده و موجب کسب در آمد شما از این راه شویم.

اهمیت سبزیجات در زندگی روزمره
سبزیجات از جمله مواد خوراکی است که درصد مصرف بالایی را به خود اختصاص می‌دهد و مصرف روزانه آن از بسیاری بیماری ها از جمله سرطان جلوگیری می‌کند، از این رو استفاده از آن مانند گوشت و مرغ برای مردم جامعه بسیار حائز اهمیت است. باید به این نکته اشاره کرد که امروزه به دلیل مشغله بالا، افراد به محصولات فراوری شده و آماده روی آورده اند و همین مسئله موجب اشتغال زایی زیادی شده است.

راه اندازی کسب و کار به وسیله دستگاه سبزی خردکن صنعتی
اگر شما کسی هستید که به شروع یک شغل جدید و پردرآمد فکر می‌کنید، ما به شما راه اندازی کسب و کار به وسیله دستگاه سبزی خردکن صنعتی را پیشنهاد می‌کنیم. در ابتدا برای این کار شما نیاز به یک مکان نه چندان بزرگ دارید و یا حتی می‌توانید این کار را در منزل خود انجام دهید و با توسعه کار خود آن را گسترش دهید.
شما باید این را بدانید که یکی از مهمترین قسمت این کار تهیه موارد اولیه مرغوب و با کیفیت می‌باشد، بنابراین می‌توانید روزانه سبزی تازه مورد نیاز خود را از کشاورزان و سبزی کاران محدوده محل کار خود تهیه کنید. دقت کنید که هرچه مواد اولیه شما تازه تر باشد کار برای شما راحت‌تر شده و در آخر نتیجه مطلوب تری را برای شما رقم می‌زند.
در مرحله بعد شما نیاز به یک نیرو انسانی و یک دستگاه سبزی خردکنی صنعتی دارید. شما خود به تنهایی می‌توانید شروع کننده کار باشید و به کمک یک دستگاه سبزی خرد کنی کار خود را جلو ببرید. باید به این نکته هم توجه فرمایید که در این شغل و حرفه رعایت نکات بهداشتی حرف اول را می‌زند. به این صورت که اگر شما بیشترین افراد و گران ترین دستگاه‌های سبزی خردکنی را هم برای مجموعه خود در نظر بگیرید ولی بهداشت در کار شما اولویت اول را نداشته باشد به سرعت در کار خود شکست خورده و به مرور زمان مشتری های خود را از دست می‌دهید.

چه دستگاه سبزی خردکنی صنعتی برای کسب و کار شما مناسب می‌باشد؟
یکی از تجهیزات قابل اهمیت در شغل سبزی خردکنی تهیه دستگاه سبزی خوردکن می‌باشد. قبل از هر کاری شما نیاز به تحقیق و برسی دستگاه های مختلف سبزی خردکن دارید، باید در نظر داشته باشید که دستگاه سبزی خردکنی که تهیه می‌کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. وجود تیغه های محکم و موتور قوی از مهم ترین ویژگی های یک دستگاه سبزی خردکنی خوب است.
دستگاه سبزی خردکن انواع مختلفی دارد. نوعی از این دستگاه ها در ابعاد کوچک تر ساخته شده و برای مصرف در منازل کاربرد بیشتری دارند، اما نوع دیگر که برای شغل سبزی خردکنی مناسب است دستگاه سبزی خردکن صنعتی می‌باشد که در سایزها و ابعاد بزرگتر توسط شرکت های صنعتی تولید می‌شوند.

انواع سبزی خردکن صنعتی
سبزی خردکن سطلی و بشقابی دو نوع سبزی خردکن صنعتی هستند که در این مبحث به ویژگی های آن ها اشاره می‌شود.

دستگاه سبزی خردکن بشقابی:
در این نوع سبزی خردکن همانطور که از اسمش مشخص است یک بشقاب گردان وجود دارد که سبزی در آن قرار گرفته و به واسطه تیغه ها خرد میشوند. دستگاه سبزی خردکن بشقابی شامل 3 تیغه است و سبزی هایی که توسط این نوع دستگاه خرد میشوند شباهت زیادی به سبزی های خرد شده با چاقو دارند. موتور دستگاه سبزی خرد کنی بشقابی در قسمت زیر دستگاه قرار گرفته و بسیار پر قدرت تر از دستگاه سبزی خوردکن سطلی است. سرعت بالای تیغه های دستگاه از قدرت موتور آن نشعت گرفته است.
از این گونه سبزی خرد کن ها در فروشگاه ها، غذا خوری ها، آشپزخانه ها و مراکزی که در زمینه فروش سبزی خرد شده فعالیت میکنند، استفاده میشود، در نتیجه دستگاه سبزی خردکن بشقابی میتواند مناسب تر با کار شما باشد.

دستگاه سبزی خرد کن سطلی:
نوع دیگر سبزی خردکن صنعتی که عمدتاً در منازل و یا مغازه های سبزی خردکنی کوچک از آن استفاده می‌شود دستگاه سبزی خردکن سطلی است. شکل ظاهری این دستگاه همانطور که از اسمش مشخص است مانند سطل می‌باشد. داخل سطل متشکل از دو یا چهار تیغه است که مخالف جهت هم حرکت می‌کنند و همین امر موجب شده که سبزی را به طور یکسان و مرتب خرد کنند. در این گونه دستگاه ها مقدار سبزی کمتری جای می‌گیرد.
موتور دستگاه سبزی خردکن سطلی در زیر آن قرار گرفته و در نمای جلو دستگاه یک دریچه فلزی طراحی شده است که سبزی خرد شده از این قسمت به بیرون خارج می‌شود. همچنین در بالای دستگاه سبزی خردکن سطلی یک درپوش فلزی (مانند در قابلمه) قرار دارد که مانع از بیرون ریختن سبزی های خرد شده به زمین می‌شود.
بدنه همه دستگاه های سبزی خردکنی صنعتی استیل است و به راحتی قابل شستشو می‌باشد. استیل کار شده در این دستگاه ها ضد خش بوده و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. قابل ذکر است که برای شستشو دستگاه های سبزی خرد کنی صنعتی نیاز به محلول خاصی نیست و با آب و کمی مایع ظرف شویی کاملاً تمیز میشود.
حال شما با مراحل مختلف و نکات کلیدی راه اندازی کسب و کار به وسیله دستگاه سبزی خردکن صنعتی آشنا شده اید و باید با توجه به گفته های ذکر شده دستگاه مناسب با نیاز و محل کار خود را خریداری کنید.
شما می‌توانید به منظور خرید مطمئن و کسب اطلاعات بیشتر به سایت پارسا تجهیز که در زمینه فروش محصولات آشپزخانه صنعتی فعالیت می‌کند مراجعه کرده و از مطالب این سایت بهره مند شوید و سپس دستگاه سبزی خردکن صنعتی موردنیاز خود را خریداری فرمایید.