تابه گردان ایرانی

در انبار موجود نمی باشد

تابه گردان ایرانی

ویژگی های محصول
  • بازدهی دستگاه: 200 پرس خورشت در ساعت
  • ابعاد دستگاه: 100× 100 × 150 سانتی‌متر
  • وزن: 200 کیلو گرم
  • انرژی مصرفی: گاز شهری یا مایع
  • + موارد بیشتر - بستن

نقد و بررسی

تابه گردان ایرانی

تابه گردان محصولی مرغوب، محبوب و پر طرفدار می باشد که به جهت سرخ نمودن همزمان مواد غذایی مانند سیب زمینی، بادمجان، مرغ، ماهی، کتلت و… با کیفیتی بالا در انواع آشپز خانه های صنعتی، نیمه صنعتی، کترینگ های کوچک و بزرگ، هتل ها، رستوران ها، تالار های پزیرایی و… مورد کاربری بسیار قرار می گیرد.

این تابه گردان های صنعتی که از انرژی مصرفی بسیار کمی تغذیه می نمایند به دلیل طراحی شکیل، مناسب و مکعبی شکل خود به آسانی با سایر تجهیزات آشپز خانه های رستوران ها هارمونی مناسبی برقرار می نمایند. لازم به ذکر است که بسیاری از رستوران های صنعتی و نیمه صنعتی از تابه گردان ها به جهت پخت انواع خورشت با کیفیتی عالی نیز استفاده می نمایند.

از دیگر ویژگی های این محصول بسته بودن محفظه تابه می باشد زیرا در این حالت روغن مصرفی همچنین هدر رفت روغن ها تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد. این تابه های نامبرده از گاز شهری همچنین گاز مایع یا کپسولی تغذیه می نمایند.

تابه گردان ها دارای ابعادی معادل با 100× 100× 150 سانتی‌متر هستند و وزنی برابر با 200 کیلو گرم را دارا می باشند که در عین قدرت و بازدهی بسیار بالا خود حجم نسبتا کمی از فضا را اشغال خواهند نمود. این تابه های نام برده توانایی پخت 200 پرس خورشت خوش طعم و با کیفیت را در هر ساعت نیز داراهستند. تابه های نامبرده علاوه بر دارا بودن مواد اولیه مرغوب، بازدهی و کیفیت بالا خود دارای قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از کمپانی سازنده خود می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع تابه ها، معرفی نمونه های مشابه با کیفیت و قیمت مناسب همچنین هماهنگی خرید با مراجعه به شماره تماس درج شده در وبسایت پارسا تجهیز با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب

بازدهی

200 پرس خورشت در ساعت

ابعاد

100× 100 × 150 سانتی‌متر

وزن

200 کیلو گرم

ویژگی ها

انرژی مصرفی: گاز شهری یا مایع

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تابه گردان ایرانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+

+

آیا خرید این محصول را به دوستانتان پیشنهاد می کنید؟

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.